Kontakt oss

Kontakt oss

 

Rapportering av bivirkning eller reklamasjon

Det er mulig å rapportere bivirkninger til [email protected] eller en produktreklamasjon til https://productfeedback.baxter.com


Rapportering av etiske problemer

For konfidensielt å stille spørsmål eller rapportere en hendelse angående Baxters handlinger kan du klikke her.

For å se en liste over Baxters rapportering av verdioverføringer kan du klikke her.


Medisinsk informasjon

Vårt medisinske informasjonsteam jobber for å informere og utdanne helsepersonell og pasienter om produktene våre ved å gi klinisk og vitenskapelig informasjon som kan støtte klinisk beslutningstaking.
Klikk her for medisinsk informasjon.


Mediekontakt Norden

Camilla Sjöström
T +46 70-379 83 00


 

Baxters kundeservice

T 800 33 313
Man.–fre. 08.00–16.00

Bestilling: [email protected]
Forespørsler/henvendelser: [email protected]

 

eService

Bestill Baxters produkter via nettet. Klikk her for å komme til eService!

Her er vi i Norge

Baxter AS

Besøks- og postadresse:
Nydalsveien 33, Postboks 70 Nydalen, 0484 Oslo
T 22 58 48 00

Baxters reiseservice for nyresyke som behandles med PD

Vi ønsker at PD-pasienter som bruker Baxters PD-løsninger, skal ha mulighet til å reise utenfor Norges grenser til tross for PD-behandlingen. Alle pasienter som bruker Baxters PD-løsninger, har derfor mulighet til å få leveranse til ønsket reisemål to ganger i året (to leveranser per reise) uten ekstra kostnader.

Kontakt Baxters kundeservice i god tid – leveransetidene kan variere fra 4 til 12 uker alt etter hvor man reiser. Vanskelige værforhold og konflikter kan begrense hvilke regioner og steder vi klarer å levere til.

Hvis det er mulig, ber du pasienten om å foreta en foreløpig bestilling mens vi undersøker leveransemulighetene. Avhengig av reisemål kan det være behov for utfyllende informasjon, f.eks. resept, kopi av pass og annen dokumentasjon. Om utreise må skje med kortere ledetid enn hva som kreves av respektive land, debiterer vi 1500 kr. Pasienter som ikke bruker Baxters PD-system, debiteres 3000 kroner per reise.

Har du spørsmål om reisetjenesten, er du alltid velkommen til å kontakte oss på telefon 800 33 313.
Fyll ut skjemaet her for å sende en forespørsel!

Teknisk service

Baxter har en sterk nordisk serviceorganisasjon med feltserviceingeniører, verkstedsteknikere, administratorer og tekniske instruktører. Vi er til sammen 35 medarbeidere som er spesialisert innen ulike felt.

Baxter tilbyr lokal støtte for alt utstyr som selges i Norden, og alle tekniske kurs utføres av instruktører på det lokale språket. Alle feltserviceingeniører og verkstedsteknikere er sertifisert i sine respektive produktområder, og serviceinstrumentene er standardisert for å sikre kvaliteten i det utførte arbeidet og håndteres sentralt i Norden. I Norge finnes det til sammen 4 medarbeidere som er basert i Oslo-området og i Göteborg.

Vi svarer omgående på dine forespørsler, og vi garanterer at du alltid vil få kontakt med en kvalifisert tekniker innen to timer dersom du kontakter oss i kontortiden.

Vær oppmerksom på følgende ved feilrapportering per e-post:

Det kan ta opptil et døgn å få svar via e-post siden den kun sjekkes på hverdager i kontortiden. Hvis det haster, er det viktig at du ringer.
 

Teknisk service for Baxters medisintekniske produkter
Telefon 21 09 78 77 

Feilrapportering til teknisk service
Telefon 21 09 78 77

[email protected] – TS Supervisor
[email protected] - HD
[email protected] - Acute
[email protected] - HD
[email protected] - HD

Teknisk service for hemodialyse
Telefon 21 09 78 77 
[email protected]
[email protected] - Acute
[email protected] - HD
[email protected] - HD

Service for avtalekunder innen vann (ICHD)
Telefon 92 86 77 50
[email protected]

 

Helsepersonell

Rapporter en produktklage

For å rapportere en produktklage, vennligst klikk her